Το iOS 12 θα επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν report spam τηλεφωνικές κλήσεις και sms

0
5

Σύμφωνα με τη σελίδα των developers της Apple, είναι δυνατή η ανάπτυξη extension εφαρμογών που θα επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν αναφορά τις spam τηλεφωνικές κλήσεις και τα γραπτά μηνύματα που λαμβάνουν, απευθείας στην Apple.

Μέχρι στιγμής το iOS έδινε τη δυνατότητα στους χρήστες να κάνουν block κάποιον τηλεφωνικό αριθμό που τους καλούσε, κάτι το οποίο φαίνεται πως αλλάζει στο iOS 12 μιας και οι developers μπορούν να φτιάξουν app extension που προσθέτει την επιλογή “Unwanted Communications” και θα βρίσκεται στην εφαρμογή των ρυθμίσεων, με τους χρήστες να επιλέγουν εαν θα την ενεργοποιήσουν ή όχι.

Με την επιλογή “Unwanted Communications” οι χρήστες θα μπορούν να κάνουν report τον τηλεφωνικό αριθμό που τους κάλεσε, πηγαίνοντας στη λίστα των πρόσφατων κλήσεων. Εκεί μπορούν να κάνουν αριστερό swipe στον αριθμό και να πατήσουν στην επιλογή “Report”. Όσον αφορά τα μηνύματα κειμένου, ο χρήστες θα μπορεί να κάνει report τη συνομιλία πατώντας στο κουμπί “Report” αφού ανοίξει τη συνομιλία για να προβληθεί στην οθόνη του iPhone. Επίσης, θα μπορεί να κάνει “Report” τη συνομιλία πατώντας παρατεταμένα το μήνυμα χωρίς να το ανοίξει και στη συνέχεια να πατήσει στην επιλογή Report Messages.

Όταν οι χρήστες κάνουν report συνομιλίες και μηνύματα κειμένου, η εφαρμογή θα ενεργοποιεί το extension για να συλλέξει πληροφορίες από τους χρήστες και έπειτα αποφασίζει το αν ο αριθμός θα γίνει report ή απλά θα μπλοκαριστεί. Οι αριθμοί που θα έχουν γίνει block θα εμφανίζονται στη λίστα “Blocked Contacts” που βρίσκεται στην εφαρμογή “Ρυθμίσεις” των iOS συσκευών.

Η δυνατότητα για report των spam τηλεφωνικών κλήσεων και γραπτών μηνυμάτων ήταν ένα αίτημα της Ρυθμιστικής Αρχής Τηλεπικοινωνιών της Ινδίας, η οποία το 2016 ανέπτυξε μια εφαρμογή για συσκευές Android που επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν ό,τι και το extension της Apple. Το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι αρκετά σοβαρό στην Ινδία αφού οι χρήστες κινητής τηλεφωνίας στη χώρα λαμβάνουν περίπου πέντε με δέκα spam γραπτά μηνύματα και τηλεφωνικές κλήσεις την ημέρα.

Η ρυθμιστική αρχή της Ινδίας είχε ζητήσει από την Apple να ενσωματώσει την εφαρμογή της στο App Store αλλά επειδή το app θα πρέπει να αποκτήσει πρόσβαση στις λίστες των κλήσεων και γραπτών μηνυμάτων των iPhone, η συνεργασία δεν έγινε ποτέ. Ο λόγος ήταν πως η Apple ήθελε να προστατεύσει τους χρήστες της και έτσι πλέον με την ανάπτυξη του δικού της app extension μπορεί η ίδια η Apple να παρέχει την υπηρεσία αυτή στους χρήστες της, διατηρώντας τον έλεγχο στις συσκευές της, μη δείχνοντας εμπιστοσύνη σε τρίτους να πράξουν κάτι τέτοιο.

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here